CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 15, 2010

saya buntu!

slm..
hai !.. jumpa lg hari ni...ermm..tlg sya!!...sy buntu..sy xtau nk tulis ape..tp,sy rse lbh baek sy tulis drpd xtulis..btul x?..sebenarnya,hari ni sy borimmmmm sgt!..xtau nk buat ape..haish!..fikir2..sy igt nk buat blog bru utk sy..tp,sy xthu nk buat mcm mne...so,sy kena la guna blog ni..tp,kalau nk tulis isi hti mna bley kat cni kan?...ish3..huhu..nnti  kalau ade org yg sanggup nk buat blog bru utk sye,lg la suke..bleyla luahkan perasaan kat c2 kan..tul x?..tp,ade blog ni pun dah ckp...huhu..nnti la buat yg bru tu..yg penting guna dulu yg ni..nnti jd blog terbiar..haha..ok lah..sy nk pegi bkk FB dah ni..nnti nk solat Isya' pas2 nk tido..huhu...
bubye..wslm..

1 comments:

marie said...

sy xdek cdgn..sy pon buntu!!!

Post a Comment